Walter Katalin, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója a cég utazástervezőjének megújításáról tartott sajtótájékoztatón az Akvárium Klubban.
A BudapestGo egy olyan fejlesztés, mely nem csak a BKK, hanem az egész város, sőt az agglomeráció életében is fontos szerepet kap.
Balogh Samu, A Főpolgármester kabinetfőnöke felvezető beszédében elmondta: „ A városvezetés célja, hogy egy zöld élhető várost csináljunk. Ehhez az kell, hogy az életminőség javuljon, és mindenki, aki Budapesten szeretne boldogulni, annak legyen lehetősége, otthonra találjon ebben a városban. Ehhez az kell, hogy folyamatosan fejlesszük a várost. Folyamatosan javítsuk a szolgáltatásokat, melyeket a budapestiek használjanak, tegyük egyszerűbbé az itt élőknek az életét.
Mi azokban a kis és közepes méretű fenntartható és okos beruházásokban és fejlesztésekben hiszünk, amelyeknek az a célja, hogy a felhasználóknak legyen jó, ne csak a beruházóknak és a kivitelezőknek.
A BudapestGo pontosan ilyen. Utazás tervezés, jegyvásárlás, bérletvásárlás, személyre szabott mobilitási szolgáltatások fognak ebben megjelenni.”
A BudapestGo mérföldkő a budapestiek életében, a budapesti közlekedés átalakításában, ügyfélélményben és digitalizálásban. – mondta Walter Katalin, majd kitért a Bubi sikerére, mely alig egy év alatt 100ezer felhasználót és közel 1, 4 millió utazást mutat. Integráljuk a közlekedési módok közt a városokat, Budapestet és az agglomerációt. Nem elég a menetrendekre gondolni, vagy az infrastruktúrára, nagyon fontos, hogy hozzányúljunk az ügyfél tájékoztatáshoz, tarifarendszerekhez és hasonlókhoz, hiszen ez az, ami élhetővé teszi az emberek mindennapjait.
Ez a szolgáltatás röviden átminősíti a közlekedésről alkotott képünket, hiszen az App segítségével pár kattintással meg tudjuk venni a vonaljegyet, bérletet, de ellenőrizni tudjuk járatainkat és szinte az egész közlekedési hálózat menetrendje beleértve a HÉV-et is, ráláthatunk, nem csupán a teljes vonalon, de szakaszosan is.