​Magyarországon a Haier – Az elmúlt évek egyik legjelentősebb márkabevezetése a hazai háztartásigép-piacon

Megosztás

A cég három éven belül a Top 3 márka közé szeretne kerülni.

A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája, a Haier – jelentette be Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója a 2023-as Konyhakiállításon. Április 15-től több mint 50 készülékből álló portfólió lesz elérhető a jövőbemutató hűtőszekrényektől és bortemperálóktól kezdve az intelligens mosó- és szárítógépeken át a beépíthető konyhai készülékekig. A hivatalos forgalmazói feladatokat a Candy Hoover Hungary Kft. látja el. A magyar piacra lépés jelentőségét mutatja, hogy a Haierhez hasonló márkabevezetésre itthon a nagy háztartásigép-szegmensben legalább jó ideje nem volt példa.

A világszerte több mint 160 országban jelen lévő és közel 40 éves múltra visszatekintő Haier az ázsiai és az amerikai nagy háztartási gép-piacokon elért sikereken felbuzdulva a közelmúltban Európára vonatkozóan is nagyon komoly célokat fogalmazott meg. A márka nem titkoltan a szegmens legnagyobb szereplői közé szeretne emelkedni. Ennek része a magyar piacon való megjelenés is, amely nagyban erősíti az európai terjeszkedést, ahol a vállalat már most számos gyártóbázissal rendelkezik. A hazai bevezetés teljes mértékben támogatja az anyavállalat stratégiai célját, hogy a Haier belátható időn belül az elsőszámú választás legyen a fogyasztók számára. A tervek szerint 2026-ra a Top 3 háztartási márkák egyikévé válik a brand.

„Az a célunk, hogy három év múlva nemcsak Európában, de Magyarországon is dobogós helyre kerüljön a Haier. A vállalat számára meglehetősen dinamikus növekedés körvonalazható a kontinensünkön, ezért a magyarországi terjeszkedés kapcsán is bizakodóak vagyunk. Nagyon örülünk, hiszen a hazai bevezetés révén egy nemzetközi sikertörténetnek lehetünk a részesei” – mondta Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

A Haier eddig 21 európai országban volt elérhető, Magyarország lesz a 22., ahol hivatalosan is jelen lesz. A márka több mint 50 háztartási géppel – hűtőkkel, bortemperálókkal, mosó- és szárítógépekkel, valamint beépíthető konyhai készülékekkel – debütál a hazai piacon, a tervek szerint a termékek köre az elkövetkező években tovább bővül.

A Haier termékeket Magyarországon hivatalosan április 15-től lehet majd megvásárolni a kiemelt partnereknél, az Euronics, illetve a Media Markt üzleteiben és webáruházaiban. Ám nem kell másfél hónapot várni arra, hogy valaki megrendelhesse a Haier háztartási készülékét – az előrendelési lehetőség ugyanis március 3-án elindult.

A prémium minőségű és innovatív termékeket forgalmazó Haier immár 14-ik éve vezeti az Euromonitor International által készített, globálisan meghatározó háztartási készülékek márkarangsorát. Az egyedi technológiának és az okos funkcióknak köszönhetően a gépek teljes mértékben megfelelnek a modern otthonok folyamatosan változó kihívásainak. A brand trendteremtő erejét pedig jól tükrözi, hogy a világ egyik legnívósabb formatervezési versenyén, a Red Dot Awardson több alkalommal is díjat nyertek a Haier készülékek.

Elsőszámú választás az okos otthonok kapcsán

A Haier készülékek a digitális, IoT megoldások terén is iránymutatóak. Ezek egyértelmű célja, hogy biztosítsák kényelmünket az okos otthonokban, ahol szinte bármi megvalósítható egy gombnyomásra. A Haiernél így például egy ruhacímke beolvasása alapján javaslatot kaphatunk egy mosási programra, de a wifi kapcsolatos készülékekkel akár az is megoldható, hogy áramfogyasztásunkat optimalizáljuk.

„Nemzetközi mellett hazai szinten is az a cél, hogy az okos otthonok kapcsán a Haier legyen az elsőszámú választás a fogyasztók számáraEzen a területen itthon sok a kiaknázatlan lehetőség, ez komoly piaci potenciált jelent számunkra, amelyet mindenképp ki szeretnénk használni” – hangsúlyozta Rózsa Márton.

Candy Hoover Hungary Kft.-ről:

Candy Hoover Hungary Kft. 2002 óta látja el Magyaroroszágon a Candy márka importőri feladatait. A társaság anyavállalata a Haier Europe, amely a Haier Group része. A vállalatcsoport 5 kontinensen mintegy 100 000 alkalmazottat foglalkoztat. A Haier 14 egymást követő évben vezette az Euromonitor International által készített, a globálisan meghatározó háztartási készülék márkarangsorát. A Haier víziója, hogy az okos háztartási készülékek terén az IoT rendszerek és szolgáltatások világméretű vezetőjévé váljon. A Haier Group az első kínai vállalat, amely 2018 októberében lépett be a frankfurti China Europe International Exchange (CEINEX D-Share Market) részvénypiacára azzal a céllal, hogy népszerűsítse a márkát és támogassa üzleti növekedését nemzetközi és európai szinten. A vállalat olyan sikeres márkákkal büszkélkedhet, mint a Candy, Hoover, Haier, Rosières, Casarte, GE Appliances és Fisher & Paykel. A társaság európai központja az olaszországi Brugherio (MB) területén található.

Aktuális

Koreai és japán autók javításában az élen

Magyarországon az Autó Caro Kft. 25 éves tapasztalattal biztosítja...

Bárki építheti: megnéztük a budapesti Lego-villamost

Parádés új villamost mutattak be Budapesten. Az új jövevényt...

MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai

A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló...

Mongolul jelent meg könyv a magyar köszönésekről

Cedev Önörbajin professzor, akadémikus előszavával, Gurdagva Ingtur fordításában jelent...

Az NTAK-ból már látszik: nőtt az utazók száma az őszi szünetben

Dr. Kiss Róbert Richard Prima Primissima díjas turisztikai szakújságíró...