A Nespresso és Chiara Ferragni együtt ragyog a cannes‑i vörös szőnyegen

Megosztás

Avagy a különleges Haute Couture mestermunka, az inspiráció és a környezettudatos anyagok találkozása

Az olasz vállalkozó egyedi Giambattista Valli Haute Couture ruhát viselt, újrahasznosított alumíniumból készült finom virágdíszítésekkel.

A Nespresso x Chiara Ferragni Limited Edition kollekció hatalmas sikere után a nemzetközileg ismert digitális vállalkozó egy egyedi, Giambattista Valli Haute Couture ruhában lépett a Cannes‑i Filmfesztivál vörös szőnyegére. Az alkotás a Nespresso környezettudatosan választott anyagok használata és körkörösség iránti elkötelezettségét mutatja be.

A Chiara Ferragni által viselt feltűnő, élénkzöld színű, empire fazonú selyem sifon estélyi ruha a fenntartható design fontosságára hívja fel a figyelmet azzal, hogy kizárólag újrahasznosított és felelős forrásból származó alapanyagokból készült – ezek az értékek alapvető fontosságúak a Nespresso számára. A környezettudatosság által inspirált estélyi ruhát újrahasznosított alumíniumból készült virágok díszítik, melyeket kézzel készítettek a Nespresso kávékapszulákhoz is használt, 80 százalékban újrahasznosított alumíniumból és a Globális Organikus Textil Szabványnak (Global Organic Textile Standard, GOTS) megfelelő textilekből.

Chiara Ferragni a következőket mondta a Nespresso‑val való együttműködéséről: „Számomra fantasztikus ez a nyár: megjelent a Nespresso x Chiara Ferragni kollekció, most pedig itt vagyok Cannes‑ban a Nespresso Plage‑on felállított pop-up helyszínünkön. Folyamatosan inspirál a Nespresso mélyen gyökerező elkötelezettsége a fenntarthatóság iránt, és aziránt, hogy a kávé pozitív változások mozgatóereje lehet. Nagyon izgatott vagyok, hogy ma megmutathatom a Nespresso és jóbarátom, Giambattista Valli együttműködéséből született ruhát, amely csodálatosan ötvözi stílusainkat és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.”

A tervező, Giambattista Valli a következőket mondta: „Amit a legjobban szeretek Chiara Ferragniban, az az őszintesége, és ez a sikerének kulcsa. Megtiszteltetés volt számomra, hogy Chiara fekért, hogy én tervezzem meg és készítsem el a ruháját Cannes-ra. Általában papíron kezdem el a tervezést, most viszont egy újrahasznosított alumíniumlapból indultam ki. Az alapanyagok, Chiara játékossága és a színek iránti szeretete által inspirálva egy olyan ruhát alkottam, amely reményeim szerint megmutatja a jövő generációinak, hogy milyen merész lehet a divat, ha tudatosan használjuk a felelősségteljesen beszerzett alapanyagokat.”

Anna Lundstrom, a Nespresso márkaigazgatója a következőket mondta: „Örülünk, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a Chiara Ferragnival való együttműködésünkkel kapcsolatban. A kampány célja az volt, hogy idén nyáron valami váratlannal lepjük meg a vásárlókat. Boldog vagyok, hogy ezt megismételhetjük Cannes-ban is, és ezúttal Chiara mellett a hihetetlenül tehetséges Giambattista Valli is velünk tart. A Chiara számára tervezett varázslatos ruha a fenntarthatóság iránti komoly elkötelezettségünket szimbolizálja, és azt, hogy innovatív és környezettudatos anyagokat és technikákat használunk minden tevékenységünk során.”

Az újrahasznosítás iránti elkötelezettség

A Nespresso ezzel a ruhával ünnepli a márka körkörösségre való törekvését, miután bejelentették, hogy 2021 végére az Original kávékapszulák 80, és a Vertuo kávékapszulák pedig 85 százalékban újrahasznosított alumíniumból készülnek majd. Az alumíniumkapszulák újrahasznosításának úttörőjeként a Nespresso 30 éve ad második életet használt kapszuláinak. Jelenleg a Nespresso vásárlóinak több mint 90 százaléka számára elérhető valamilyen lehetőség a használt kapszulák visszagyűjtésére és újrahasznosítására, a Nespresso Boutique-okban és különböző partnereiknél a világ különböző pontjain felállított, 100 000‑nél is több gyűjtőpontnak köszönhetően.

Aktuális

Egymilliót nyerhetnek a középiskolások

A Határtalanul Középiskolai Vetélkedő új alapszakaszára március 31-ig jelentkezhetnek...

Döntős a magyar csapata a Bocuse d’Or-on

Március 19-20-án a norvégiai Trondheim adott otthont a Bocuse...

Megjelent a Magyar néphit- és népszokás kötet

A Magyar néphit- és népszokásban a Szendrey szerzőpáros saját...

Az alvás világnapja: középpontban a hotelek

A Magyar Tudományos Akadémián (MTA) adták át az Alvásbarát...

A Magyar Királyság ezeréves határát járja be a zarándokvonat

Idén 17. alkalommal indul útnak május 17-én a csaknem...