​Magyarországon a Haier – Az elmúlt évek egyik legjelentősebb márkabevezetése a hazai háztartásigép-piacon

Megosztás

A cég három éven belül a Top 3 márka közé szeretne kerülni.

A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája, a Haier – jelentette be Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója a 2023-as Konyhakiállításon. Április 15-től több mint 50 készülékből álló portfólió lesz elérhető a jövőbemutató hűtőszekrényektől és bortemperálóktól kezdve az intelligens mosó- és szárítógépeken át a beépíthető konyhai készülékekig. A hivatalos forgalmazói feladatokat a Candy Hoover Hungary Kft. látja el. A magyar piacra lépés jelentőségét mutatja, hogy a Haierhez hasonló márkabevezetésre itthon a nagy háztartásigép-szegmensben legalább jó ideje nem volt példa.

A világszerte több mint 160 országban jelen lévő és közel 40 éves múltra visszatekintő Haier az ázsiai és az amerikai nagy háztartási gép-piacokon elért sikereken felbuzdulva a közelmúltban Európára vonatkozóan is nagyon komoly célokat fogalmazott meg. A márka nem titkoltan a szegmens legnagyobb szereplői közé szeretne emelkedni. Ennek része a magyar piacon való megjelenés is, amely nagyban erősíti az európai terjeszkedést, ahol a vállalat már most számos gyártóbázissal rendelkezik. A hazai bevezetés teljes mértékben támogatja az anyavállalat stratégiai célját, hogy a Haier belátható időn belül az elsőszámú választás legyen a fogyasztók számára. A tervek szerint 2026-ra a Top 3 háztartási márkák egyikévé válik a brand.

„Az a célunk, hogy három év múlva nemcsak Európában, de Magyarországon is dobogós helyre kerüljön a Haier. A vállalat számára meglehetősen dinamikus növekedés körvonalazható a kontinensünkön, ezért a magyarországi terjeszkedés kapcsán is bizakodóak vagyunk. Nagyon örülünk, hiszen a hazai bevezetés révén egy nemzetközi sikertörténetnek lehetünk a részesei” – mondta Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

A Haier eddig 21 európai országban volt elérhető, Magyarország lesz a 22., ahol hivatalosan is jelen lesz. A márka több mint 50 háztartási géppel – hűtőkkel, bortemperálókkal, mosó- és szárítógépekkel, valamint beépíthető konyhai készülékekkel – debütál a hazai piacon, a tervek szerint a termékek köre az elkövetkező években tovább bővül.

A Haier termékeket Magyarországon hivatalosan április 15-től lehet majd megvásárolni a kiemelt partnereknél, az Euronics, illetve a Media Markt üzleteiben és webáruházaiban. Ám nem kell másfél hónapot várni arra, hogy valaki megrendelhesse a Haier háztartási készülékét – az előrendelési lehetőség ugyanis március 3-án elindult.

A prémium minőségű és innovatív termékeket forgalmazó Haier immár 14-ik éve vezeti az Euromonitor International által készített, globálisan meghatározó háztartási készülékek márkarangsorát. Az egyedi technológiának és az okos funkcióknak köszönhetően a gépek teljes mértékben megfelelnek a modern otthonok folyamatosan változó kihívásainak. A brand trendteremtő erejét pedig jól tükrözi, hogy a világ egyik legnívósabb formatervezési versenyén, a Red Dot Awardson több alkalommal is díjat nyertek a Haier készülékek.

Elsőszámú választás az okos otthonok kapcsán

A Haier készülékek a digitális, IoT megoldások terén is iránymutatóak. Ezek egyértelmű célja, hogy biztosítsák kényelmünket az okos otthonokban, ahol szinte bármi megvalósítható egy gombnyomásra. A Haiernél így például egy ruhacímke beolvasása alapján javaslatot kaphatunk egy mosási programra, de a wifi kapcsolatos készülékekkel akár az is megoldható, hogy áramfogyasztásunkat optimalizáljuk.

„Nemzetközi mellett hazai szinten is az a cél, hogy az okos otthonok kapcsán a Haier legyen az elsőszámú választás a fogyasztók számáraEzen a területen itthon sok a kiaknázatlan lehetőség, ez komoly piaci potenciált jelent számunkra, amelyet mindenképp ki szeretnénk használni” – hangsúlyozta Rózsa Márton.

Candy Hoover Hungary Kft.-ről:

Candy Hoover Hungary Kft. 2002 óta látja el Magyaroroszágon a Candy márka importőri feladatait. A társaság anyavállalata a Haier Europe, amely a Haier Group része. A vállalatcsoport 5 kontinensen mintegy 100 000 alkalmazottat foglalkoztat. A Haier 14 egymást követő évben vezette az Euromonitor International által készített, a globálisan meghatározó háztartási készülék márkarangsorát. A Haier víziója, hogy az okos háztartási készülékek terén az IoT rendszerek és szolgáltatások világméretű vezetőjévé váljon. A Haier Group az első kínai vállalat, amely 2018 októberében lépett be a frankfurti China Europe International Exchange (CEINEX D-Share Market) részvénypiacára azzal a céllal, hogy népszerűsítse a márkát és támogassa üzleti növekedését nemzetközi és európai szinten. A vállalat olyan sikeres márkákkal büszkélkedhet, mint a Candy, Hoover, Haier, Rosières, Casarte, GE Appliances és Fisher & Paykel. A társaság európai központja az olaszországi Brugherio (MB) területén található.

Aktuális

Tovább növelné a visszaváltást a MOHU

Az italos palackok új visszaváltási rendszerének első évi tapasztalatairól...

Koreai és japán autók javításában az élen

Magyarországon az Autó Caro Kft. 25 éves tapasztalattal biztosítja...

Továbbra is számos élménnyel várja a látogatókat a Sóvidék

Dr. Kiss Róbert Richard Prima Primissima-díjas turisztikai szakújságíró ezúttal...

Május végéig tart a Fülemülék éjszakája programsorozat

Idén is megrendezik a Fülemülék éjszakája országos rendezvénysorozatot: a...

Az áramszámla határozza meg, hogy érdemes-e napelemet és energiatárolót telepíteni

A Csabacast alumíniumöntvényeket készítő cég telephelyén egy már meglévő...